13. okt er det duket for Digitaldagen!
Digital markedsføring har gitt små og store bedrifter uante muligheter for å skape oppmerksomhet rundt sine produkter og tjenester. Men hvordan utnytter vi disse mulighetene på en effektiv måte?
Bannerannonser, sosiale medier, søkemotorer, retargeting på nettet osv. Digital markedsføring har gitt små og store bedrifter uante muligheter for å skape oppmerksomhet rundt sine produkter og tjenester. Men hvordan utnytter vi disse mulighetene på en effektiv måte?
13. okt er det duket for Digitaldagen i Grieghallen med noen av Norges beste foredragsholdere
Digitaldagen skal fra start til mål handle om hvordan man gjennom en kombinasjon av innhold og kampanjer kan nå ut til kundene og påvirke dem på en måte som bedriften din tjener på.
Vi som står bak konferansen har som mål å gi alle deltakerne en kombinasjon av økt kunnskap om de store linjene innen digital markedsføring, i tillegg til de aller beste praktiske tipsene for å oppnå effekt på Facebook, Instagram og Snapchat, innen søk osv.
Og så runder vi det hele av med en spennende paneldebatt hvor vi tar opp temaet: Hvordan ser fremtidens «reklamebyrå» ut og hva forventer kundene av av byråene?
Listen over foredragsholdere teller 13 stykker totalt. Blant disse er:
Jan Morten Drange, adm.direktør i Annonsørforeningen (ANFO)
Erik Hanøy, tidligere radioprater, nå spaltist i BT, fotballkommentator og ikke minst foredragsholder
Tekstdoktoren Christine Calvert, kåret til årets kursholder av Confex i 2014
Njål Berge, In Sight Lab, kåret til årets foredragsholder av ANFO i 2010
Eirik Norman Hansen, markedsdirektør i Creuna og kåret til beste foredragsholder på INMAs 8 minutes-konferansen i 2015
Geeohsnap, Kristiansanderen som har over 60.000 følgere på Snapchat og som er nominert til årets Snapchatter i Europa
Pål Børresen, VP of advertising Insight Schibsted og kåret til årets foredragsholder av ANFO i 2011
Du finner mer informasjon om foredragsholderne og konferansen på www.digitaldagen.no